Anasayfa || Este Monde
Hemen TIKLA-ARA!
0 532 158 03 39
Hemen TIKLA-YAZ!
Whatsapp Hattı
este-monde Slider este-monde Slider
este-monde Slider este-monde Slider

Hizmetlerimiz

Profesyonel Ekibimiz

Kişiye özel planladığımız saç ekim operasyonlarında; sizleri alanında uzmanlaşmış hekim ve çalışan kadromuza güvenle emanet ediyoruz.

Değişime Hazırmısın?

Değişime Hazırmısın?

Yenilikçi Teknoloji
Donanımlı ekipmanlarımız ve sunduğumuz yeni teknikler ile sizlere hijyenik hastane ortamında, üstün bir hizmet kalitesi sağlıyoruz.
%100 Memnuniyet
Operasyondan sonra bile tıbbi tavsiye ve destek için deneyimli personelimize kolayca ulaşabilirsiniz, %100 memnuniyet garantisi veriyoruz.
%98 Başarı Oranı
Ömür boyu garantili ve %98 başarı oranına sahip bir saç ekimi.
Uygun Fiyat
Sizler için yüksek kalitede ve uygun fiyatlı sağlık hizmeti sunmayı esas alıyoruz.
Ömür Boyu Garanti
Saç ekimi uygulaması sonrasında, memnuniyetinizi ve sağlığınızı garanti belgesi ile destekliyoruz.
7/24 Sağlık Danışma Hattı
7/24 hizmet veren sağlık danışma hattımız ile deneyimli sağlık personellerimize kolayca ulaşabilir, ihtiyaç duyduğunuz her an tıbbi danışmanlık ve destek alabilirsiniz.
Hastalarımızdan
Yorumlar
onur altan

İşlemin başından beri doğru ve sağlıklı bildirimleri, operasyon ve sonrasında takipleri ile saç ekim sürecinin sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlayan başta Gülsüm hanım ve Özkan beye teşekkür ederim

Devamını Oku
İbrahim Elmacı

4 ay önce bana saç ekim operasyonu yapıldı. Ekip profesyoneldi, hayallerinizi ertelemeyin. Her şey için teşekkürler.

Devamını Oku
Hasan Durgun

İşlerinde gerçekten çok başarılılar, işlemden sonra ilgi ve alaka süper.


Devamını Oku
Arben Boci

Çok memnun kaldım, çok iyi hizmet, çok kibar insanlar👌

Devamını Oku
gökhan türkel

Ekim çok başarılı oldu. Her gün Aynadan görebiliyorum :)

Güleryüz, ilgi, alaka gerçekten çok iyi.

Ben çookk memnun kaldım.

Teşekkür ederim.

Devamını Oku
Aşkın Hoca

Kuaförüm ve uzun zaman dır bir yer ararken bir arkadaşım sayesinde gülsüm hanımla tanıştık ve sonrası da Ekim için gittim hersey çok guzeldi ilgi alaka ve Ekim çok güzel geçti sonrasında ağrı acı herhangi gibi bisey hissetmedim şuan 5 inci gün ve hersey çok güzel gülsüm hanım ve ekibi harika burdan onlara teşekkür ederim ve özkan beyi unutmayalım onada çok teşekkürler 🙏


Devamını Oku
Ahmet ÖKER

Arkadaşımın tavsiyesi üzerine gittim.

Saç ekimi, öncesi ve sonrasındaki süreçlerde

bilgilendirme ve takip edilmesi çok memnun edici.

Operasyon günü daha iyi anlıyorsunuz çok doğru tercih yaptığınızı ve profesyonel ellerde olduğunuzu.

Gülsüm Hanım ve Özkan Bey’in ilgisine, samimiyetine ayrı bir parantez açmak gerekir.

Çok teşekkür ederim.

Hem çok memnun oldum hem çok memnun kaldım.

Saç ekimi yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum.

Devamını Oku
Zeki

Sürecin aylarca sürmesi, sonuçları itibariyle insan psikolojisini birebir etkileyebilmesi, hijyen ve baştaki seviyede bir muhataplık arayışı nedeniyle gecen yıl yaptırmakta tereddüt ettiğim saç ekim işlemini; üç hafta önce bir arkadaşım aracılığıyla tanıştığım fevkalade dost canlısı , islerinin profesyonelleri Özkan Bey ve Gülsüm Hanım sayesinde kaba tabirle güle oynaya en zor kısmını tamamladım.

Sabırla ve doğru bir şekilde sorularıma cevap vermeleri, ilk 2 haftalık kritik süreçte önemli ve dogru yönlendirmeleri sayesinde günlük rutin hayatıma sorunsuz bir şekilde devam ediyorum. Daha önceden sahip olduğum saç ekim süreciyle ilgili ön yargılarımdan eser kalmadığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Benzeri çekinceleri olan arkadaşlar için Özkan Bey ve Gülsüm Hanımla görüşmelerini öneririm.

Hijyene dikkat ettikleri ve aceleye getirmeden ekibiyle birlikte sohbet ortamı kıvamında operasyonu yapan işinin profosyoneli Gülsüm Hanım ve ekibine, bastan sona sureci organize edip harika iletişimiyle yönlendiren Özkan Beye ve genel olarak Estemonde ailesine teşekkür ederim.

Devamını Oku
ugur a

Yaklaşık 6 ay önce saç ekimim tam teşekküllü profesyonel ortamda gerçekleşti. Operasyon öncesinde de kafamda hiç bir soru işareti bırakmadılar sağ olsunlar. Bugün bile hala düzenli olarak bilgi istenerek sürecim yakından takip edilmekte ve destek görmekteyim. Saç ektirmeyi düşünen arkadaşlar estemonde ile görüşmeden karar vermeyin derim.


Devamını Oku
Serhat YILDIRIM

Değerli arkadaşlar,


An itibariyle 11 gün oldu. Bu süreye kadar yaşadıklarımla ilgili görüş bildirebilirim.


Öncelikle tavsiye üzerine gittiğimi bildirmek isterim. Yaşadıklarımla tavsiye gerekçeleri(Hasta kabülünden tutunda iyileşme süresince) ile birebir uyuştuğunu söyleyebilirim.


Özel bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum. Bizlerden beklenen asıl görev şudur;

"Doğru Kişiye Doğru İşi ver ve İşi Doğru yaptığından emin ol"


Gülsüm hanım, Saç ekimi konusunda tam da Doğru Kişi profiline uymaktadır.

İşi doğru yaptığı kısmına gelince;

Hangi sırayla(Operasyon başlangıcından - tedaviye kadar) ne yapacağını ve size düşen görevleri sözlü olarak iletmekte ve bunu yazılı bir takvimlendirirmiş belge ile paylaşılmaktadır.

Tedavi süresi boyunca kullanacağınız seti "Bakım Kiti, İlaç ve Visco Yastık" ücrete dahil bir şekilde verilmektedir.

Tedavi süresi boyunca hangi ürünü/ilacı(Bakım ve tedavi amaçlı) "ne zaman? ve nasıl kullanacağınız?" net olarak tarif edilmektedir.

"Doğru Kişi" olması konusundaki görüşüm bizatihi sürecin içerisinde kendisinin de olması , işini yaparken ki heyecanı(Amatör ruhla, Profesyonel iş çıkarmak) ve sonraki tedavi süresince takibi(merakı)dir. Bazı insanlar bazı meslekler için doğar, tam da böyle bir profesyonel.


Tüm işlemlerin sonucunu 12 ay (İlk 4 Ay saçların bebeklik dönemi,8. Ay çocukluk ve 12. Ay da ergenlik dönemi diyebiliriz) içerisinde göreceğiz. Bu süre zarfında da Gülsüm hanım ve ekibinin yönlendirmelerini takip edeceğim ve neticeyi sizlerle paylaşırım.


Yaşanılan sıkıntılar;

Operasyon öncesi Narkoz süreci biraz zahmetlidir(Göreceli ve Ağrı eşinize bağlı)

10 gün süresince sırt üstü ve boyunlukla yatmalısınız (Alışkın değil yada zorlanırsanız uykusuzluğa sebep oluyor)

10 gün süresince size verilen kremle yara olan kabukları düzenli masajlarla dökmelisiniz.


Gerçekten Saç ekimine karar verdiyseniz yahut saçınızın bakıma ihtiyacı olduğunu düşünüyorsanız gönül rahatlığıyla Gülsüm hanımı ve ekibini tavsiye ederim.


Gülsüm hanım,

Elinize ve emeğinize sağlık. Sadece iyi İşini doğru ve severek yapan bir profesyonel değil bizlere karşı da misafirperver ve empati yapan naif bir kişiliksiniz. Tekrar teşekkür eder, sizle tanışmış olmaktan duyduğumu memnuniyeti bildirmek isterim.

Devamını Oku